Thursday, April 14, 2011

Old sketches


Sketches from... 2008? I don't know, something around that o.o
It's always good to look at old stuff and see how you've improved...
The first is a few concept sketches for a Subeta pet that I showed the owner I wanted to adopt her from (I still have her <3 she's a Glacier Sheeta), as part of my adoption application. I like the concept of adoptions from Subeta (though they're sorta complicated to explain here). I also love the pets, they're the best o_o Even though I'm only a bit active during events there, I still love my pets ;o;
The second is a mechanical pencil drawing of my original character Harlein, it was supposed to be a follow-up to a pic of me putting make up on him XD

Rascunhos de 2008, por aí...
É sempre bom ver seus desenhos velhos e notar o quanto melhoramos o9
O primeiro é uns rascunhos pra concept de uma personagem dum pet de Subeta, que eu mostrei pro dono pra pedir pra adotá-la (ainda é minha <3 é uma Glacier Sheeta). Gosto do conceito de adoções de pets do Subeta (mas é meio complicado de explicar). E amo os pets, são lindos o_o Apesar de só ser ativa no site duranto eventos e olhe lá, ainda amo meus pets ;o;
O segundo é um desenho à lapiseira do meu personagem Harlein, era pra ser a parte seguinte de um em que eu coloco maquiagem nele XD

No comments:

Post a Comment

Comments keep the blog alive! Comentários mantém o blog vivo!